Samsung UE32F6510SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32F6510SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jos van Dalfsen 10-05-2015
Geschreven voor: Samsung UE32F6510SS

De televisie is zeer fraai vormgegeven en heeft een zeer goed scherm. Door het relatief kleine formaat van de TV (32 inch) zijn HD video's echt super scherp, waarmee de TV vooral voor kleinere kamers zeer geschikt is.

Het geluid is matig, maar voldoende. Overigens is dat bij die dunne TV's van tegenwoordig vrij normaal. ARC (audio return channel) werkt perfect via de HDMI en in combinatie met een goede versterker is het geluid uitstekend.

De smart afstandsbediening is echt nutteloos. De normale afstandsbediening is niet bijzonder mooi, maar wel erg functioneel.

Het smartmenu werkt goed, app's werken goed en de TV heeft ondersteuning voor Netflix, ook erg fijn.

Na meer dan een jaar zijn we nog steeds zeer tevreden met deze televisie en om eerlijk te zijn denk ik dat we deze pas gaan vervangen als er UHD tv's in dezelfde prijsklasse en met dezelfde kwaliteit zijn.

Hagen 16-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE32F6510SS

Het is, helaas, een beperking: de tv heeft namelijk geen twin-tuner, gaf Samsung aan. Bij ongecodeerde zenders (N1, N2 en de lokale zenders) kun je inderdaad het ene kanaal opnemen en tegelijkertijd naar een ander, ongecodeerd kanaal kijken. Bij gecodeerde zenders kan dat dus niet. Ook niet analoog.

Hagen 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE32F6510SS

Ik heb dit toestel gekozen door de positieve test uit de Consumentengids. Het vervangt mijn 26" Panasonic lcd tv, Samsung decoder en LG HDD. Dat ruimt behoorlijk op aan kastjes en snoeren!

Aanvankelijk niet enthousiast over beeld kwaliteit, maar na een tijdje met allerlei beeldinstellingen geëxperimenteerd te hebben: prima beeld. Geluid heeft wat weinig laag maar dat schijnt bij die platte tv’s niet anders te kunnen.

Opname met een usb-stick wordt niet ondersteund, maar werkt dus wel. Er hangt nu een witte externe 1 TetraByte harddisk aan de usb-poort.

Digitaal kijken naar N1 en tegelijkertijd N2 digitaal opnemen, gaat prima. Anders om ook. Bij elk ander kanaal dat ik opneem, wordt ik gedwongen ook naar dat kanaal te kijken.

Dat leek mij een bug. Daarom heb ik de firmware van versie 113 naar versie 116 geupgrade. Dat lukte niet rechtstreeks vanaf de tv via internet. Daarom de upgrade vanaf een pc op een usb-stick gezet en die in de tv geplugd.
Jammer genoeg heeft dat het probleem niet opgelost. Nu heb ik een vraag bij Ziggo en Samsung uitgezet. Wordt vervolgd dus.

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar de "nvt" knoppen kan je niet gebruik, anders wordt de review niet geplaatst. Foutje van Kieskeurig waaraan gewerkt wordt.

tennt 29-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE32F6510SS

Een zeer mooi beeld en mooi geluid.

Na montage aan de wand kan ik niet bij de headphone aansluiting komen. Ik moet daar nu een apart kabeltje (haakse plug) voor kopen.
De aansluiting voor de coaxkabel is ook erg krap. Een haakse aansluitring aan wand en TV zou dit oplossen.
Het gebruik van de smartafstandsbediening gaat nog niet erg soepel.
interactieve CI+ 1.3 kaart niet gekocht.Gewone CI+ kaart gebruikt ; scheelt € 50,-. Via internet is veel meer op te halen.

tennt 14-01-2014

De helpdesk van Samsumg laat weten dat een headphone met bluetooth niet aan dit toestel te koppelen is. Mijn andere probleem kon ze niet oplossen.
Zelf andere muurbeugel gemonteerd type THIN 215 van Vogels. Dit is voor mij een afdoende oplossing samen met een haakse audio verlengkabeltje (op internet besteld).
Via instellingen geregeld dat er bij aanzetten direct vol beeld is.
Verder ben ik erg tevreden over dit toestel.